Back to products

Bendrosios nuostatos ir sąlygos

Internetinės parduotuvės „eShopyGO“ bendrosios sąlygos ir nuostatos

1. ĮVADAS

Bendrosios internetinės parduotuvės sąlygos ir nuostatos „eShopyGO“ (toliau –  Sąlygos ir nuostatos) yra parengtos vadovaujantis Vartotojų apsaugos įstatymu (ZVPot), Asmens duomenų apsaugos įstatymu (ZVOP-1), Elektroninių ryšių įstatymu (ZEKom-1) ir Elektroninės prekybos rinkoje įstatymu (ZEPT), remiantis Slovėnijos prekybos ir pramonės rūmų rekomendacijomis ir tarptautiniais internetinės ir elektroninės prekybos elgesio kodeksais.

Bendrosios sąlygos ir nuostatos reglamentuoja internetinės parduotuvės [www.eshopygo.lt] (toliau – „Internetinė parduotuvė“), kurią valdo [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, tel: +37052031271, [email protected], Registracijos numeris: 8866627000, Mokesčių mokėtojo kodas: SI93087152 ] (toliau – Pardavėjas), Teikėjo ir Internetinės parduotuvės lankytojų (toliau – Vartotojas) bei Vartotojų, kurie per Internetinę parduotuvę įsigyja prekių (toliau – Pirkėjas), teises ir pareigas. Vartotojas nuo pirkėjo skiriasi tuo, kad pirkėjas su pardavėju sudaro pirkimo-pardavimo sutartį, o vartotojas – ne. Pirkėjas taip pat yra vartotojas, tačiau vartotojas nebūtinai yra pirkėjas.

Bendrosios sąlygos ir nuostatos reglamentuoja internetinės parduotuvės veiklą, vartotojų, pirkėjų ir internetinės parduotuvės teises ir pareigas bei pardavėjo ir pirkėjo verslo santykius.

Pirkėjui taikomos pirkimo metu (pateikiant užsakymą internetu) galiojančios bendrosios sąlygos ir nuostatos. Kiekvieną kartą, kai pateikiamas užsakymas, pirkėjui primenama apie bendrąsias sąlygas ir nuostatas ir jis, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad supranta bendrąsias sąlygas ir nuostatas. Pirkti internetinėje parduotuvėje taip pat galima neužsiregistravus.

Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės yra atskiri produktai ir gaminiai. Toliau visos pirmiau išvardyti objektai bus vadinami prekėmis.

2. INFORMACIJOS PRIEINAMUMAS

Pardavėjas įsipareigoja būti visada prieinamas vartotojui ir pirkėjui:

-informacija apie esmines internetinėje parduotuvėje esančių prekių savybes, įskaitant popardaviminę veiklą ir garantijas;

– informacija apie internetinės parduotuvės prekių prieinamumą, kuri turėtų būti prieinama per racionalų laiką;

– informacija apie prekių prieinamumą ir pristatymo datą, kuri kiekvieną kartą vartotojui arba pirkėjui pranešama el. paštu;

– informacija apie internetinės parduotuvės prekių pristatymo sąlygas ir nuostatas, bent jau apie galimus prekių pristatymo būdus, vietas ir laiką;

– informacija apie visas prekių kainas, aiškiai ir nedviprasmiškai išdėstyta nurodant kainų struktūrą, kai prekių kainą sudaro grynoji prekių kaina, visi mokesčiai, pristatymo išlaidos ir kiti mokesčiai;

– informaciją apie galimus mokėjimo būdus; – informaciją apie pasiūlymo galiojimo laiką internetinėje parduotuvėje; – informacija apie terminus, per kuriuos dar galima atsisakyti sutarties, ir atsisakymo sąlygas, taip pat apie visas dėl to pardavėjo ir (arba) pirkėjo patirtas išlaidas;

– informacija apie galimybę grąžinti prekes į internetinę parduotuvę ir apie pardavėjo ir (arba) pirkėjo išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu ar atšaukimu;

– informacija apie klientų skundų pateikimo tvarką ir pardavėjo kliento, atsakingo už kontaktus su klientais, kontaktiniai duomenys.

3. REGISTRACIJOS DUOMENYS

Įmonės pavadinimas: MS UP d.o.o.

Būstinė: Pod Pogovco 3, 4294 Križe, Slovėnija

Registracijos numeris: 8866627000

PVM MOKĖTOJO KODAS: SI93087152

Mokesčių mokėtojas: TAIP

Įrašas registre: 6. 5. 2021

Standartinis veiklos rūšių klasifikatorius: G47.910 – Mažmeninė prekyba paštu arba internetu

Bendrovė yra įtraukta į Kranj apygardos teismo registrą, nuorodos Nr. 2021/16012.

4. VARTOTOJŲ IR PELNO SIEKIANČIŲ ORGANIZACIJŲ ATSKYRIMAS.

Internetinės parduotuvės vartotojai ir pirkėjai gali būti fiziniai ir juridiniai asmenys. Internetinės parduotuvės ir fizinių asmenų įsipareigojimus reglamentuoja šios Sąlygos ir nuostatos. Internetinė parduotuvė ir pelno siekiantis juridinis ar fizinis asmuo tarpusavio įsipareigojimus reglamentuoja sutartimi, kurioje nurodomos bendrosios ir specialiosios jų bendradarbiavimo sąlygos ir nuostatos. Tais atvejais, kai užsakymą pateikia juridinis ar fizinis asmuo, užsiimantis pelno siekiančia veikla, nepriklausomai nuo jo teisinės formos ar nuosavybės formos, Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatos jam taikomos tik tais atvejais, kai tai konkrečiai nurodyta pačiame įstatyme.

Fiziniai asmenys internetinėje parduotuvėje gali pirkti be registracijos. Paspausdamas „Pridėti į krepšelį“, vartotojas ir pirkėjas, kuris yra fizinis asmuo, patvirtina ir garantuoja, kad yra vyresnis nei 18 metų ir kad jam nėra atimtas veiksnumas.

Pelno siekiantys subjektai gali pirkti internetinėje parduotuvėje, kai pardavėjas ir pirkėjas dėl pirkimo susitaria sutartyje, kurioje nustatomos bendrosios ir specialiosios verslo sąlygos ir nuostatos, daugiausia, bet ne tik, susijusios su:

  • mokėjimo būdu
    • mokėjimu grynais pinigais pristatymo metu (angl. cash on delivery) (taikomi teisiniai mokėjimų grynaisiais apribojimai),
    • bankinio pervedimo į pardavėjo sąskaitą pagal pasiūlymą arba išankstinę sąskaitą faktūrą,
    • atidėto mokėjimo juridiniams asmenims, kurių kreditingumas įvertintas patenkinamai;
  • sutarties atsisakymo
  • prekių grąžinimo

5. PREKIŲ PRIEINAMUMAS

Internetinėje parduotuvėje galima apsipirkti slovėnų kalba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Vartotojas pasirenka ir užsisako prekes iš internetinės parduotuvės prekių sąrašo. Dėl verslo internete pobūdžio prekių pasiūla ir prieinamumas internetinėje parduotuvėje dažnai ir greitai keičiasi bei atsinaujina, todėl gali pasitaikyti klaidų. Internetinėje parduotuvėje siūlomų prekių kiekis nurodomas. Nepaisant to, kad pardavėjas reguliariai atnaujina prekių kiekį, jis neatmeta galimybės, kad nurodytas prekių kiekis gali neatitikti faktinio prekių kiekio laikotarpiais tarp prekių kiekio atnaujinimų.

6. PREKIŲ KAINA

Kainos internetinėje parduotuvėje pateikiamos kaip internetinės kainos. Internetinė kaina – tai internetu pirktam pirkiniui taikoma kaina pagal siūlomas mokėjimo parinktis. Visos kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais (EUR) ir apima pridėtinės vertės mokestį, išskyrus tas prekes, kurioms aiškiai nurodyta kitaip. Prieš pirkimą vartotojui ir pirkėjui taip pat pateikiama internetinės kainos struktūra, kurioje paaiškinama, kokie elementai sudaro internetinę kainą. Internetinę kainą sudaro grynoji prekių kaina, mokesčiai, pristatymo mokestis ir kiti mokesčiai. Pristatymo ir bet kokie kiti mokesčiai nurodomi apskaičiuojant užsakymo vertę prieš patvirtinant užsakymą elektroniniu būdu, o vėliau – ir sąskaitoje faktūroje. Internetinės kainos galioja užsakymo pateikimo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo laiko, todėl galioja tol, kol nėra pakeistos. Internetinėje parduotuvėje yra pažymėtos specialios kainos. Internetinės kainos taip pat pagrįstos reklaminėmis ir išpardavimo kainomis. Reklaminė kaina – tai sumažinta reguliari kaina internete, už kurią tam tikrą laiką arba neribotą laiką parduodamos reklamuojamos prekės. Reklaminė kaina taip pat yra vadinamoji „aukso puodo kaina“, kuri suteikia galimybę prekių pirkėjui svetainėje įsigyti kitą pasirinktą prekę už reklaminę „aukso puodo kainą“, t. y. 9,99 EUR, per pirmąsias dvi valandas po sėkmingo prekių įsigijimo internetine kaina. Prekių, kurias galima įsigyti už „aukso puodo kainą“, asortimentas gali keistis, o pokyčiai priklauso internetinės parduotuvės „eShopyGO“. Negalima atšaukti originalaus prekių užsakymo, kad pirkėjas įsigytų prekes tik už „aukso puodo“ kainą, nes būtina sąlyga įsigyti prekes už „aukso puodo“ kainą yra originalus prekių įsigijimas už įprastą internetinę kainą. Šis (pirminis) pirkimas suteikia vartotojui (pirkėjui) papildomą galimybę ir naudą – prie pirminio užsakymo (pirkimo) pridėti papildomų prekių į krepšelį už reklaminę „aukso puodo kainą“. Internetinėje parduotuvėje esančių prekių kainos gali keistis. Nepaisant mūsų pastangų pateikti naujausią ir tikslią informaciją, yra tikimybė, kad internetinė kaina gali būti neteisinga. Siekdamas kuo greičiau ištaisyti tokias klaidas, pardavėjas prašo, kad vartotojas arba pirkėjas apie jas praneštų el. paštu arba paskambintų svetainėje skelbiamu telefono numeriu. Jei užsakymo tvarkymo metu (nuo užsakymo pateikimo iki užsakymo patvirtinimo) kaina internete pasikeičia, pardavėjas: a) praneš pirkėjui ir informuos jį apie naujas kainas internete; tokiu atveju pirkėjas turi galimybę pakeisti užsakymą, visiškai ar iš dalies jį atšaukti arba patvirtinti užsakymą naujomis kainomis; b) leis pirkėjui atsisakyti pirkimo ir tuo pačiu pasiūlys jam abiem šalims naudingą ir priimtiną sprendimą.

7. MOKĖJIMO BŪDAI

Pardavėjas leidžia naudoti šiuos mokėjimo būdus už internetinėje parduotuvėje esančias prekes:

  • „MasterCard“ ir „Visa“ / „Visa Electron“ debeto arba kredito kortelėmis,
  • bankinio pervedimo į pardavėjo sąskaitą pagal pasiūlymą arba išankstinę sąskaitą faktūrą,
  • mokėjimu grynais pinigais pristatymo metu.

Jei mokėsite debeto arba kredito kortele, bus taikomos šios papildomos sąlygos:

  • mokėtojas turi būti tas pats asmuo, kaip ir debeto ar kredito kortelės turėtojas,
  • patvirtinus užsakymo gavimą, užsakymo turinys ar galutinė užsakymo suma negali būti keičiama, išskyrus išimtinius atvejus, kai dėl to susitariama su pardavėju.

Jei prekės pristatomos su mokėjimu grynaisiais pinigais pristatymo metu pasirinkimu, pirkėjas padengia išlaidas, kurių sumą jam pateikė pardavėjas prieš pateikdamas užsakymą.

Pardavėjas pirkėjui išrašo sąskaitą faktūrą ilgalaikėje duomenų atmintyje pirkimo metu.

8. GARANTIJA

Prekei taikoma garantija, jei tai nurodyta garantinėje kortelėje arba sąskaitoje faktūroje, kurioje taip pat nurodyta garantijos trukmė. Garantija galioja pagal garantijos kortelėje pateiktus nurodymus ir pateikus sąskaitą faktūrą. Informacija apie garantiją taip pat pateikiama gaminio reprezentacijos puslapyje. Jei garantijos informacijos nėra, vadinasi, gaminiui garantija nesuteikta arba informacija šiuo metu nežinoma. Tuo atveju pirkėjas arba vartotojas gali susisiekti su pardavėju, kuris suteiks naujausią informaciją apie garantijos buvimą ir sąlygas.

9. IŠ APDOROJIMO GRĄŽINTŲ DAIKTŲ ATSIEMIMAS

Pirkėjas privalo atsiimti prekę, perduotą pardavėjui garantiniam ar kitokiam apdorojimui, kai pastarasis yra baigtas. Prekės bus grąžintos pirkėjui pristatymo adresu. Pardavėjas išsiunčia pirkėjui pranešimą apie prekių grąžinimą iš apdorojimo ir kviečia pirkėją atsiimti prekes. Pirkėjas privalo atsiimti prekes per 14 dienų nuo pranešimo dienos.

Jei pirkėjas per nustatytą terminą nepriima prekių, prekės perduodamos saugoti pardavėjui. Pardavėjas turi saugoti prekę savo sandėlyje 6 mėnesius nuo pranešimo dienos. Pardavėjas turi teisę į visų to laikotarpio sandėliavimo išlaidų atlyginimą ir į visų išlaidų, būtinų prekėms išsaugoti, atlyginimą.

Praėjus 6 mėnesiams nuo pranešimo dienos, pardavėjas gali parduoti prekes savo internetinėje parduotuvėje ir pervesti pirkėjui pirkimo kainą, atskaičius pardavėjo pardavimo ir kitas išlaidas. Jei prekių vertė yra nedidelė, t. y. kai kaina internete neviršija 22 eurų su PVM, pardavėjas gali paaukoti jas labdarai, ir tokiu atveju pirkėjui pinigai negrąžinami. Likus 15 dienų iki 6 mėnesių saugojimo laikotarpio pabaigos, pardavėjas praneša pirkėjui apie numatomą prekių pardavimą arba dovanojimą, o pardavus – apie gautą kainą ir išlaidų sumą, taip pat apie pirkimo kainos likučio pervedimą į pirkėjo banko sąskaitą.

10. ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAS

Pardavėjas neatsako už iš internetinės parduotuvės įsigytų prekių naudojimo pasekmes, atsiradusias dėl naudojimo ne pagal šių prekių naudojimo instrukcijas. Pardavėjas neatsako už pardavimo eigos sutrikimus, atsiradusius dėl pirkėjo ar internetinės parduotuvės naudojamų maršrutų ar infrastruktūros teikėjų elgesio. Pardavėjas veikia pagal galiojančius įstatymus ir visada rūpinasi pirkėjais. Jie siekia taikiai išspręsti visus ginčus. Bet kokį skundą galima pateikti paskelbtais kontaktais. Pardavėjas visada stengiasi pateikti tinkamą vaizdinę medžiagą, produktų aprašymus ir instrukcijas. Internetinėje parduotuvėje pateikiamos tų pačių produktų nuotraukos, kurie iš tikrųjų parduodami pirkėjui. Pardavėjas prekes gauna iš skirtingų tiekėjų, todėl gali būti nedidelių pakuotės ar gaminio išvaizdos skirtumų. Šie skirtumai neturi jokios įtakos gaminio kokybei ar funkcionalumui. Pirkėjai bet kuriuo metu gali įspėti pardavėją apie bet kokias klaidas. Prieš pradėdamas naudoti, pirkėjas privalo perskaityti ir laikytis su prekėmis pateiktų instrukcijų. Visos prekės prieš naudojimą turi būti saugiai išbandytos. Jei pirkėjas nežino, kaip išbandyti gaminį, jam patariama gaminio nenaudoti, informuoti pardavėją apie problemą arba grąžinti gaminį. Pardavėjas ir (arba) asmuo, už kurį pardavėjas yra atsakingas, atsako už bet kokią žalą, kurią bet kuris iš jų padarė tyčia ar dėl neatsargumo, taip pat už bet kokias garantines pretenzijas, kylančias dėl medžiagų trūkumų, teisės ar garantijos klaidų (kai taikoma), tačiau neatsako už bet kokią tiesioginę ar netiesioginę žalą, atsiradusią dėl gaminių naudojimo ne pagal pirmiau nurodytus įsipareigojimus, nepriklausomai nuo to, ar pirkėjas ar trečioji šalis gaminį naudojo tinkamai ar netinkamai. Ši išimtis taikoma tiek, kiek leidžia įstatymai. Pareiškus pretenziją pardavėjui dėl žalos atlyginimo, pardavėjas apriboja savo atsakomybę už žalą iki trigubos prekių pardavimo vertės, nebent tokia riba būtų akivaizdžiai neproporcinga padarytai žalai.

11. SLAPUKAI

Slapukas – tai trumpas tekstas, kurį interneto svetainė siunčia į jūsų naršyklę, kai lankotės interneto svetainėje, kurioje veikia internetinė parduotuvė. Slapukų pagalba svetainė atpažįsta ir įsimena informaciją apie apsilankymą svetainėje ir leidžia svetainės lankytojui patogiau ir paprasčiau naudotis internetu. Pardavėjas naudoja slapukus, kad suasmenintų svetainės turinį, įsimintų lankytojo pageidavimus ir užregistruotų apsilankymą svetainėje ar internetinėje parduotuvėje. Naršymas internetinėje parduotuvėje su slapukais yra malonesnis, greitesnis ir efektyvesnis. Kiekvienas lankytojas apsilankymo svetainėje ar parduotuvėje pradžioje gauna slapuką, kad būtų galima identifikuoti ir sekti jo pirkinių krepšelį. Internetinė parduotuvė taip pat gali į lankytojo kompiuterį įrašyti kitus slapukus, kad informuotų jį apie savo veiklą, akcijas ir renginius.

12. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA IR SAUGUMAS

Pardavėjas įsipareigoja iš vartotojų ir pirkėjų surinktus duomenis tvarkyti tik internetinės parduotuvės tikslais ir neperduoti jų trečiosioms šalims, išskyrus atvejus, kai tam yra teisinis pagrindas, pavyzdžiui, įtariamo sukčiavimo internete atveju. Kiekvienas svetainės pirkėjas ir vartotojas duoda aiškų sutikimą saugoti ir tvarkyti asmens duomenis užsakymo vykdymo ir su užsakymu susijusios komunikacijos tikslais.

Jei vartotojas davė aiškų sutikimą tvarkyti duomenis tiesioginės rinkodaros ir pirkimo įpročių tyrimo tikslais, šie duomenys taip pat gali būti naudojami šiais tikslais.

Pardavėjas dvejus metus saugo visų internetinės parduotuvės lankytojų IP adresus, o registruotų vartotojų atveju – visus privalomus ir neprivalomus duomenis, kuriuos jie įvedė registracijos metu. Be to, pardavėjas saugo:

  • prekių pristatymo adresus,
  • pirkėjų el. pašto adresus,
  • registruoto vartotojo gyvenamąją šalį,
  • registracijos laiką ir datą; ir
  • pardavėjo ir registruoto vartotojo komunikacijos archyvą.

Pristatymo tarnybai pateikiame tik pristatymui būtiną informaciją, t. y.:

  • pirkėjo vardą ir pavardę,
  • pirkėjo pristatymo adresą; ir
  • kontaktinį telefono numerį,

Už asmens duomenų apsaugą taip pat atsako vartotojas arba pirkėjas. Pardavėjas gali naudoti anoniminius ir apibendrintus duomenis statistinės analizės ir internetinės parduotuvės optimizavimo tikslais. Pardavėjas yra įdiegęs informacijos apsaugos sistemą, apimančią technines, procedūrines ir organizacines priemones.

Pardavėjas negali priimti internetinių užsakymų iš asmens, kuris, kaip jis žino arba įtaria, yra vaikas, be aiškaus vaiko tėvų arba globėjų leidimo. Pardavėjas internetinėje parduotuvėje nesuteikia laisvos prieigos prie vaikams kenksmingų prekių. Pardavejas nepriima jokių su vaikais susijusių asmens duomenų be aiškaus tėvų ar globėjų sutikimo, taip pat neatskleidžia jokių iš vaikų gautų duomenų trečiosioms šalims, išskyrus tėvus ar globėjus. Bet kokia vaikams skirta komunikacija turi atitikti vaikų amžių ir neturi būti išnaudojamas vaikų pasitikėjimas, patirties stoka ar lojalumo jausmas.

Visą kitą informaciją apie asmens duomenų apsaugą galima rasti dokumente, paskelbtame svetainėje „eShopyGO“ svetainės skiltyje „Privatumo politika“.

13. PIRKIMO SUTARTIES SUDARYMAS

Pirkimo sutartis tarp pardavėjo ir pirkėjo internetinėje parduotuvėje sudaroma tuo metu, kai pardavėjas išsiunčia pirkėjui elektroninį laišką apie užsakymo būklę, kurio tema: „Užsakymo gavimo patvirtinimas“. Nuo šio momento visos kainos ir kitos sąlygos yra fiksuotos ir galioja tiek pardavėjui, tiek klientui. Šis el. laiškas nėra patvirtinimas, kad prekės yra sandėlyje arba kad prekės pradėtos siųsti, o tik pranešimas pirkėjui, kad pardavėjas gavo užsakymą ir kad pradėtas prekių pristatymo galimybės tikrinimo procesas. Pirkėjas yra asmuo, kurio duomenys nurodomi pateikiant užsakymą. Vėliau pirkėjo duomenų pakeisti neįmanoma. Pirkimo sutartis (t. y. pirmasis el. laiškas apie užsakymo būklę) elektroniniu būdu saugoma pardavėjo serveryje ir bet kuriuo metu prieinama pirkėjui, kuris yra registruotas vartotojas, jo vartotojo profilyje („Mano paskyra“).

Patikrinęs ar prekė yra, pardavėjas el. paštu išsiunčia pirkėjui užsakymo patvirtinimą su informacija apie pristatymą ir jo laiką. Pardavėjas paruošia ir išsiunčia užsakytus produktus per sutartą laiką ir apie tai praneša pirkėjui el. paštu. Elektroniniame laiške pardavėjas taip pat informuoja klientą apie grąžinimo politiką ir kontaktinius asmenis, su kuriais galima susisiekti skundo ar vėlavimo pristatyti prekę atveju.

Pristačius užsakytas prekes, pardavėjas išsiunčia sąskaitą faktūrą į pirkėjo el. pašto adresą pdf formatu arba prie pristatytų prekių prideda atspausdintą sąskaitą faktūrą. Jei prekes atsiimamos asmeniškai atsiėmimo punkte, pirkėjas atsiimdamas prekes gaus atspausdintą sąskaitą faktūrą už įsigytas prekes. Sąskaitoje faktūroje nurodoma kaina ir visos su pirkimu susijusios išlaidos, taip pat pranešama apie teisę atsisakyti sutarties.

Prieš pateikdamas užsakymą pirkėjas privalo patikrinti informacijos tikslumą. Neatsižvelgiame į vėlesnius skundus dėl išrašytų sąskaitų faktūrų teisingumo.

Jei pirkėjo pateikto užsakymo pirkimo kaina per 7 darbo dienas nepervedama į pardavėjo banko sąskaitą (bankiniu pavedimu), laikoma, kad pardavėjas atšaukė užsakymą ir pirkimo sutartis internetinėje parduotuvėje nutraukiama.

14. PIRKIMO PROCESAS

Vartotojas pasirenka prekes ir prideda jas į krepšelį. Pasirinkę jie gali patikrinti savo krepšelį prieš pateikdami užsakymą ir pakeisti krepšelyje esančių prekių kiekį arba pašalinti atskiras prekes iš krepšelio. Vartotojas pasirenka mokėjimo būdą, pristatymo adresą ir pateikia užsakymą. Pirkimo proceso metu vartotojas gali pateikti „eShopyGO“ internetinei parduotuvei kitą kontaktinę informaciją, be savo el. pašto adreso, jei nori būti informuojamas apie būsimas nuolaidas, akcijas, apklausas ir renginius, kuriuos organizuoja „eShopyGO“ internetinė parduotuvė, SMS žinutėmis ir (arba) vartotojo „Viber“ paskyra. Vadovaujantis dokumentu dėl asmens duomenų apsaugos ir tvarkymo, internetinė parduotuvė „eShopyGO“ užtikrina itin kruopštų vartotojų asmens duomenų tvarkymą ir saugojimą. Daugiau informacijos apie asmens duomenų rinkimo tikslą rasite internetinės parduotuvės asmens duomenų apsaugos ir tvarkymo dokumente „eShopyGO“.

Pateikęs užsakymą, vartotojas gauna el. pašto pranešimą, kad užsakymas gautas pardavėjo IT sistemoje.

Vartotojas gali atšaukti užsakymą per dvi valandas nuo užsakymo gavimo patvirtinimo. Jei vartotojas neatšaukia užsakymo, jis bus apdorojamas toliau. Pardavėjas peržiūrės užsakymą, patikrins, ar galima pristatyti užsakytus produktus, ir patvirtins arba atmes užsakymą, nurodydamas priežastį. Pardavėjas gali paskambinti pirkėjo kontaktiniu telefono numeriu arba susisiekti su pirkėju el. paštu, kad patikrintų informaciją arba įsitikintų pristatymo tikslumu. Prekės, kurių pardavėjas neturi sandėlyje, visiškai priklauso nuo tiekėjų pristatymo ir laiko, per kurį kiekvienas tiekėjas gali jas pristatyti pardavėjui. Pardavėjas informuoja pirkėją el. paštu apie prekių pristatymą. Jei pristatymo laikas per ilgas ir pirkėjas nenori laukti, jis gali apie tai pranešti pardavėjui. Pastarasis pašalins prekes iš užsakymo ir grąžins pirkėjui visą pirkimo kainą bei, atsižvelgdamas į pirkėjo pageidavimus, pristatys likusius užsakytus produktus arba atšauks visą užsakymą.

Sutartis dėl užsakytų produktų pirkimo tarp pirkėjo ir pardavėjo neatšaukiamai sudaroma, kai pardavėjas patvirtina užsakymo gavimą, t. y. kai pardavėjas išsiunčia pirkėjui el. laišką apie užsakymo būklę, kuriame pateikiamas užsakymo gavimo patvirtinimas.

Užsakymų, kurie nukrypsta nuo įprastų pardavėjo užsakymų arba pardavėjas įtaria piktnaudžiavimą, atveju pardavėjas pasilieka teisę susisiekti su potencialiu pirkėju prieš sudarant sutartį, kad patvirtintu užsakymą ir, jei reikia, paprašytų alternatyvaus mokėjimo būdo iš pateiktų mokėjimo būdų, arba visiškai ar iš dalies atsisakyti užsakymo.

Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl ilgesnių pristatymo terminų arba dėl to, kad nėra prekių, kurių pardavėjas neturi savo sandėlyje.

15. PREKIŲ IŠLAIDOS IR PRISTATYMAS

Pardavėjas įsipareigoja apdoroti kiekvieną užsakymą per 2 darbo dienas nuo apmokėjimo atlikimo. Jei dėl kokių nors priežasčių tai neįmanoma, pardavėjas apie tai informuoja pirkėją.

Standartinis siuntos pristatymo laikas – 3-5 dienos.

Greitasis pristatymas trunka 1-3 dienas.

Pardavėjas paruošia prekes, išsiunčia jas pirkėjo pasirinktu pristatymo adresu ir praneša pirkėjui el. paštu. Pardavėjas taip pat informuoja pirkėją apie prekių grąžinimo, pavėluoto pristatymo ir skundų pateikimo tvarką.

Bendrovė suteikia galimybę pristatyti prekes tik per pristatymo tarnybą (GLS).

Į kainą neįtraukti jokie pristatymo mokesčiai. Pristatymo mokestis nurodomas internetinėje parduotuvėje, kurioje galite pasirinkti pristatymo būdą. Bendrovė siūlo du pristatymo būdus: standartinį ir greitąjį. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų pristatymo būdų yra tas, kad skubiems greitiesiems teikiama pirmenybė. Prieš pasirinkdami pristatymo būdą patikrinkite prie kiekvieno pasirinkimo nurodytą kainą. Užbaigę užsakymą pamatysite bendrą kainą, suskirstytą į pirkimo kainą, pristatymo kainą ir bendrą kainą.

Standartinis pristatymas kainuoja 2,99 €. Jei klientas pageidauja pirmenybės, greitojo pristatymo mokestis yra 3,99 €.

Kai prekės bus paruoštos, pardavėjas jas išsiųs per pristatymo tarnybą. Prekės gali būti pristatytos vėliau nei pirkėjo pasirinkta data, nes jas pristato išorinis partneris. Neteisingo pristatymo laiko atveju pirkėjas gali pateikti skundą pristatymo tarnybai.

Pirkėjas arba adresatas privalo patikrinti prekių kiekį ir kokybę jas gavęs. Pirkėjas arba adresatas aiškiai įsipareigoja, kad dėl pavėluoto prekių pristatymo arba kitokio prekių pristatymo būdo atsisako bet kokių kitų patirtų išlaidų, sumokėtos pirkimo kainos ir sumokėtų pristatymo išlaidų išieškojimo būdų, pavyzdžiui, reikalavimų atlyginti nuostolius civilinio proceso tvarka ir panašiai, tačiau išlaiko visas kitas minimalias teises pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 ir 24 straipsnių nuostatas.

16. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

• Nuotolinių sutarčių atveju vartotojas turi teisę per 14 dienų elektroniniu paštu ([email protected]) arba bet kuriuo kitu ryšių kanalu nedviprasmiškai pranešti bendrovei, kad atsisako sutarties, ir neprivalo nurodyti savo sprendimo priežasčių. Sutarties atsisakymo formą galite užpildyti adresu: https://eshopygo.lt/grazinimai-ir-keitimai/.

• Vartotojas turi grąžinti prekes bendrovei ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties nutraukimą. Vartotojas grąžina prekes: MS UP d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 22, 4000 Kranj. Jeigu vartotojas atsisakė sutarties ankstesniame šio įstatymo straipsnyje nurodytu atveju, įmonė privalo grąžinti vartotojui visus gautus mokėjimus. Vienintelės išlaidos, kurias vartotojas patiria atšaukdamas užsakymą, yra tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

• Vartotojas privalo grąžinti prekes pardavėjui nesugadintas ir tokio paties kiekio, išskyrus atvejus, kai prekės sunaikintos, sugadintos, prarastos arba jų kiekis sumažėja ne dėl vartotojo kaltės.

Norint nutraukti sutartį, reikia internetu pateikti prašymą nutraukti sutartį ir atspausdinti dokumentą, kuris turi būti pridėtas prie siuntinio:

Nuoroda į internetinį prašymą nutraukti sutartį: https://msup.si/returns/?lang=si

Vartotojas grąžina prekes:

MS UP d.o.o.

Ulica Mirka Vadnova 22

4000 Kranj

Slovėnija

Pirkėjo grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, tokios pat būklės ir tokio pat kiekio, kaip ir tuo metu, kai pirkėjas jas gavo, išskyrus atvejus, kai prekės yra sunaikintos, sugadintos, prarastos arba jų kiekis sumažėja, o pirkėjas už tai nekaltas.

Jei pirkėjas nuo prekių gavimo iki jų grąžinimo dėl sutarties atsisakymo momento jas naudoja, pardavėjas turi teisę iš pirkėjo atgauti dėl pirkėjo naudojimo sumažėjusią prekių vertę. Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekių, kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių arba kurios yra nepradarytos ir pirkėjas pradarė po to, kai gavo prekę.

Pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą, jei vertė sumažėjo dėl veiksmų, kurie nėra griežtai būtini produkto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Gauti mokėjimai grąžinami kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo dienos. Siekiant užtikrinti grąžinamosios išmokos atsekamumą, tikslumą ir punktualumą, grąžinamoji išmoka išmokama tik bankiniu pavedimu į pirkėjo banko sąskaitą. Teisė į pinigų grąžinimą esant esminiams defektams ir garantiniams reikalavimams išsamiau reglamentuojama Vartotojų apsaugos įstatyme.

Greitai gendančių arba greitai besibaigiančių galiojimo terminų prekių grąžinti negalima.

Jei pirkėjas užsisakė ne tas prekes ir pageidauja jas pakeisti, jis padengia pristatymo (naujų arba pakeistų prekių) išlaidas.

17. TEISINĖ GARANTIJA

Pardavėjas atsako už bet kokią prekių neatitiktį, egzistavusią prekių pristatymo metu ir paaiškėjusią per dvejus metus nuo prekių pristatymo.

18. TIESIOGINIS BENDRAVIMAS

Jei vartotojas arba pirkėjas nori tiesiogiai bendrauti su pardavėju, jis gali skambinti adresu 018282795. Vartotojas arba pirkėjas, norėdamas gauti pagalbos ir papildomos informacijos, taip pat gali siųsti el. laišką adresu [email protected].

Pardavėjas susisieks su vartotoju arba pirkėju elektroniniu paštu informaciniais el. laiškais, jei vartotojas arba pirkėjas tam davė aiškų sutikimą. Tokie el. laiškai bus aiškiai ir nedviprasmiškai pažymėti kaip informaciniai el. laiškai, o jų turinys neskatins pirkti. Informacinių el. laiškų siuntėjas bus aiškiai matomas, o vartotojas arba pirkėjas visada turės galimybę atsisakyti gauti tokius laiškus. Į vartotojo ar pirkėjo atsisakymą gauti reklaminius el. laiškus pardavėjas atsižvelgs visam laikui.

Be to, pardavėjas suteikia galimybę vartotojams tiesiogiai bendrauti SMS ir „Viber“ žinutėmis. Tokie asmens duomenys renkami tik gavus aiškų vartotojo / pirkėjo sutikimą rinkti ir tvarkyti tokius asmens duomenis. Jei vartotojas / pirkėjas duoda tokį sutikimą, „eShopyGO“ gali naudoti pateiktus asmens duomenis (įskaitant pirkimo istoriją ir vartotojo / pirkėjo nustatymus) asmeniniams pranešimams SMS žinutėmis, telefono skambučiais, spausdintais katalogais ir (arba) el. laiškais apie produktus, specialius pasiūlymus, apklausas, akcijas, renginius ir kitus pranešimus. Vartotojas / pirkėjas gali bet kada atšaukti savo sutikimą gauti el. laiškus paspausdamas kiekviename el. laiške esančią prenumeratos atsisakymo nuorodą.

19. VARTOTOJŲ ĮVERTINIMAI, APŽVALGOS IR REKOMENDACIJOS

Vartotojų ir pirkėjų vertinimai, apžvalgos ir rekomendacijos (toliau – apžvalgos) bei produktų apžvalgos yra vienas svarbiausių internetinės parduotuvės turinio elementų, kuriuo siekiama geriau informuoti vartotojų ir pirkėjų bendruomenę. Pardavėjas leidžia skelbti apžvalgas tik internetinės parduotuvės vartotojams. Pateikdamas apžvalgą vartotojas arba pirkėjas aiškiai sutinka su apžvalgų naudojimo sąlygomis ir leidžia pardavėjui skelbti dalį arba visą tekstą visose elektroninėse ir kitose žiniasklaidos priemonėse.

Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra peržiūrėti ir skelbti apžvalgas. Pardavėjas neleidžia skelbti apžvalgų, kurios yra įžeidžiančios, diskriminuojančios, rasistinės, seksistinės, klaidinančios ar kitaip netinkamos ir kuriose nepateikiama naudotojams ir pirkėjams naudinga informacija apie internetinės parduotuvės produktus.

20. SKUNDAI IR GINČAI

Pardavėjas gerbia vartotojų teises ir veikia pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą. Internetinės parduotuvės pardavėjas daro viską, kad užtikrintų vartotojų ir pirkėjų pasitenkinimą, tačiau negali visiškai išvengti jų nepasitenkinimo, kuris dažniausiai pasireiškia kaip skundas.

Tokiais atvejais vartotojas arba pirkėjas gali pateikti skundą telefonu 01 82 82 795 arba el. paštu [email protected]. Pardavėjas, vadovaujantis teisės normomis, nepripažįsta nė vieno vartotojų ginčų neteisminio sprendimo vykdytojo kompetentingu spręsti vartotojų ginčus, kuriuos galėtų inicijuoti vartotojas pagal galiojančius vartotojų ginčų neteisminio sprendimo įstatymus.

21. BENDRŲJŲ SĄLYGŲ IR NUOSTATŲ PAKEITIMAI

Pasikeitus internetinių parduotuvių veiklą reglamentuojantiems teisės aktams, duomenų apsaugai ir kitoms su pardavėjo internetinės parduotuvės veikla susijusioms sritims, taip pat pasikeitus paties pardavėjo verslo politikai, pardavėjas gali keisti ir (arba) papildyti Bendrąsias sąlygas ir nuostatas, apie kurias kiekvieną kartą bus tinkamai pranešta vartotojams ir pirkėjams. Bet koks Bendrųjų sąlygų ir nuostatų pakeitimas ar papildymas įsigalioja ir taikomas praėjus 8 dienoms nuo pakeitimo ir (arba) papildymo paskelbimo dienos. Jei Bendrųjų sąlygų ir nuostatų pakeitimai ir (arba) papildymai yra būtini siekiant laikytis teisės aktų, tokie pakeitimai ir (arba) papildymai išimties tvarka gali įsigalioti ir būti taikomi per trumpesnį laikotarpį.

Vartotojas arba pirkėjas, nesutinkantis su šių Bendrųjų sąlygų pakeitimais ir (arba) papildymais, turi atšaukti savo sutikimą su Bendrosiomis sąlygomis per 8 dienas nuo pranešimo apie šiuos pakeitimus ir (arba) papildymus paskelbimo dienos, priešingu atveju, pasibaigus šiam laikotarpiui, laikoma, kad vartotojas su jais sutinka, ir jokie priešingi įrodymai nepriimami. Sutikimą atšaukia vartotojas, pranešdamas apie tai pardavėjui rašytiniu pareiškimu.

icon-box-image

Kokybiški produktai

Kruopščiai atrinkti produktai tik jums ir jus supantiems žmonėms.

icon-box-image

Saugus pirkimas

Saugus pirkimas internetu kortele arba grynaisiais pinigais pristatymo metu.

icon-box-image

Greitas pristatymas

Greitas pristatymas į namus.

icon-box-image

Visada čia dėl jūsų

Jums sėkmingai pateikus užsakymą, viskuo pasirūpinsime mes.

icon-box-image

Kokybiški produktai

Kruopščiai atrinkti produktai tik jums ir jus supantiems žmonėms.

icon-box-image

Saugus pirkimas

Saugus pirkimas internetu kortele arba grynaisiais pinigais pristatymo metu.

icon-box-image

Greitas pristatymas

Greitas pristatymas į namus.

icon-box-image

Visada čia dėl jūsų

Jums sėkmingai pateikus užsakymą, viskuo pasirūpinsime mes.