„eShopyGO“ laikosi galiojančių vartotojų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų ir stengiasi vykdyti savo pareigą užtikrinti veiksmingą skundų nagrinėjimo sistemą.


Iškilus problemoms, pirkėjas gali susisiekti su pardavėju šiuo telefono numeriu: 01 82 82 795 arba pateikti skundą el. paštu [email protected]. Skundų nagrinėjimo procedūra yra konfidenciali.

Pardavėjas pagal galimybes stengiasi visus ginčus išspręsti taikiai.

MS UP d.o.o., vadovaujantis teisės normomis, nepripažįsta nė vieno vartotojų ginčų neteisminio sprendimo vykdytojo kompetentingu spręsti vartotojų ginčus, kuriuos galėtų inicijuoti vartotojas pagal galiojančius vartotojų ginčų neteisminio sprendimo įstatymus.

Vartotojai turi galimybę spręsti ginčus, susijusius su užsakymu internetu, prieš tai nesikreipdami į teismą.
Vartotojų ginčų sprendimo internetu platformą galima rasti adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/ arba https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT.

Nurodytas reglamentavimas kyla iš Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo įstatymo, Reglamento (ES) Nr. 524/2013 dėl vartotojų ginčų sprendimo internetu, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (EB) Nr. 2016/2004 ir Direktyva 2009/22/EB.